Повернення та обміни можна поділити на дві групи:

 

  • Перший варіант. Коли мала місце якась помилка з нашого боку.

Ми глибоко переконані, що ваше замовлення має бути ідеальним щоразу. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні та технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, спричинених людським фактором.

У випадку, якщо ми помилилися - привезли вам неякісний товар або товар з поганими термінами, не доукомплектували щось в замовленні або помилилися якимось іншим чином - ми власним коштом виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) в найкоротші терміни. Повідомити про помилку можна написавши  нам на пошту або зателефонувавши.

Від наших клієнтів ми просимо тільки одного: якщо ми припустилися помилки з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нас про це.

Нам дуже важливо знати про всі помилки, яких ми допускаємо, для того, щоб максимально швидко виправляти їх і робити все можливе для того, щоб не допускати їх у майбутньому.

  • Другий варіант. Коли помилок з нашого боку не було, а вам просто не підходить доставлений товар.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

У разі якщо Вам не підійшов колір або ще щось, на жаль, повернення товару зробити ми не можемо. Проте, якщо Вам щось не сподобалося, зв'яжіться з нами. У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх.